Auchan România va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real achiziționate de la grupul Metro în mai puțin de un an, rețeaua retailerului ajungând astfel la 31 de magazine, peste 10.000 de angajați și afaceri cumulate de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
„Calendarul nostru este unul ambițios, dorim să realizăm convergența celor 20 de magazine și trecerea sub marca și comerțul Auchan în mai puțin de un an. Prioritățile noastre, în această perioadă, sunt: integrarea celor 5.000 de noi colaboratori, (…) propunându-le un comerț bazat pe discountul generalizat. Convergența celor două companii este o oportunitate extraordinară care ne va permite să ne consolidăm și să creăm valoare pentru toți: pentru clienți, pentru angajați, pentru furnizori și pentru producătorii români”, a declarat, într-un comunicat, directorul general al Auchan România, Patrick Espasa.
Tranzacția Auchan-Real a fost finalizată joi, 12 septembrie, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între Grupul Auchan și Metro Group și a validării primite din partea Consiliului Concurenței din România la sfârșitul lunii iulie.
Auchan România, în noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise și alte două în construcție, o suprafață netă de vânzare de 252.000 metri pătrați, peste 10.000 de angajați, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienți anual și o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privați din România și a doua rețea de comerț, ca suprafață totală de vânzare la nivel național.